Sok időt töltöttünk autóink tökéletesítésével, hogy Ön az első naptól fogva elégedett lehessen Hondájával. Ha mégis valami probléma lép fel, az Európa legnagyobb részét lefedő normál európai garanciaszolgáltatásunk a legtöbb problémára megoldást kínál.
Az alábbiakban röviden bemutatjuk az összes garanciális szolgáltatásunkat. Mindegyik szolgáltatás esetében a gépkocsin észlelt gyártási- vagy anyaghibából eredő, a szervizkönyvben részletezett garanciális feltételek hatálya alá tartozó meghibásodást díjmentesen elhárítunk.
Nem számítunk arra, hogy bármi is tönkremegy az autójában – ám ha mégis így lenne, javítással vagy cserével díjmentesen elhárítunk minden gyártási- vagy anyaghibából eredő, az első 3 év vagy 100 000 km során (amelyik előbb bekövetkezik) fellépő meghibásodást.
Hogy autója szép és csillogó maradjon. Garantáljuk, hogy az első 3 évben, a megtett km-ektől függetlenül semmilyen látható korrózió nem jelenik meg a fényezett felületeken.
A kipufogó az első 5 évben nem mehet tönkre, és nem jelenhet meg rajta korrózió okozta átlyukadás. Ez kiterjed a leömlőkre, a csövekre, a dobokra és a katalizátorra is, de nem vonatkozik a katalizátor körül elhelyezett hővédő burkolatokra.
A gépkocsinak az első 12 évben a futásteljesítménytől függetlenül mentesnek kell lennie a karosszériaelemek belsejétől a külsejéig terjedő korróziótól.
A garancia ezen része az első 10 évben a meghatározott elemek korróziója miatt fellépő, a működőképességet befolyásoló hibákra terjed ki, a megtett km-ek számától függetlenül.
Az Ön gépkocsijába szerelt integrált segédhajtómű (IMA) rendszer meghatározott elemeiben* nem jelentkezhet anyag- vagy gyártási hiba:
-2010-es Insight típusok esetében az első 8 év vagy 160 000 km során (amelyik előbb bekövetkezik),
-CR-Z és 2011-es vagy annál újabb Insight típusok esetében az első 5 év vagy 100 000 km során (amelyik előbb bekövetkezik).